Popularne posty

piątek, 11 lutego 2011

Medytacja może zdziałać cuda!

Przeczytajcie proszę artykuł "Vipassana - wewnętrzna podróż", który dla Waszej wygody zamieściłem dzisiaj na moim blogu. Do rozważań na temat medytacji wrócimy niebawem. Tymczasem, wybrana przeze mnie lektura przybliży Wam temat. Nie martwcie się jednak o szczegóły techniczne. Nikt z nas (ja także) nie ma możliwości by poświęcić na medytację aż tyle czasu. To ma być tylko przykład, zachęta do zastanowienia się nad "zjawiskiem" medytacji! My zajmiemy się - na początek - technikami elementarnymi, bardzo prostymi, które są odpowiednie dla każdego i mają bardzo, bardzo praktyczne zastosowania, a przy tym wielką siłę sprawczą.


Zachęcam Was także do przeczytania mojego nowego artykuł pt. "Sekret" - prawda czy takie tam ...? Cz.1. Wypróbowałem dla Was technikę opisaną w popularnej książce "Sekret". Zobaczcie co z tego wynikło!


Namaste
Greg Ka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz