Popularne posty

czwartek, 3 lutego 2011

Witam na moim blogu:)

         Zamierzam poświęcić ten blog szeroko rozumianej tematyce poszukiwań duchowych. Chcę skłonić Was do zastanowienia się wspólnie nad wieloma ważnymi kwestiami, które wiążą się z duchową sferą naszego życia i naszej ludzkiej natury.
         Ale nie tylko! Ten blog ma mieć także wymiar bardzo praktyczny - praktyczny dla Was. Znajdziecie tu informacje o tym jak świadomość pewnych praw i uporządkowanie naszej sfery duchowej wpływa na nasze poczucie szczęścia, pomaga osiągać sukces i zadowolenie z życia.
         Jestem pewien, że wszystko zrozumiecie, bo nie będę używał żargonu specjalistów. Sam jestem praktykiem - poszukiwaczem takim jak Wy, który przez dobrych klika lat sporo się dowiedział i wiele wypróbował na sobie.
          Będę się z Wami dzielił informacjami, które mnie zainteresowały, zainspirowały i skłoniły do przemyśleń. Co najważniejsze, opowiem o wynikach moich dotychczasowych poszukiwań, starań i prób. To pomoże Wam oszczędzić sporo czasu i szybciej zaspokoić pragnienie szczęścia. Szczęście jest bowiem naturalnym, niepodważalnym prawem każdego człowieka!
         Mam nadzieję, że moje wciąż jeszcze skromne doświadczenia szybko wzbogacą się dzięki Waszym komentarzom, podpowiedziom i wnioskom.
         Postaram się zaprezentować Wam różne ciekawe punkty widzenia - nie tylko moje ale także możliwie wielu innych duchowych poszukiwaczy. Poszukamy wspólnie ścieżek prowadzących do równowagi duchowej, satysfakcji, dobrobytu a nawet bogactwa, szczęścia w miłości i w interesach ...
         Ci, dla których życie to nie tylko pieniądze i materialne oznaki sukcesu, ale także rodzaj misji polegającej na osiąganiu i dawaniu szczęścia, z pewnością znajdą tutaj coś co ich zaciekawi i zainspiruje. A pieniądze ... przyjdą same.
 
Powodzenia!
 
Greg Ka



PS. Zaglądajcie proszę na mój blog. Nie zapomnijcie zapisać link w ulubionych zakładkach - przyda się na przyszłość! Tutaj zawsze znajdziecie nowe inspirujące informacje, uspokoicie wasze skołatane nerwy, uzyskacie przydatną radę i odbudujecie Wasz optymizm.

PPS. Jeśli poczujecie potrzebę rozszerzenia wiedzy, wyjaśnienia jakiegoś pojęcia lub przeczytania książki, użyjcie wyszukiwarki "Szukaj książki lub informacji"!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz