Popularne posty

piątek, 1 kwietnia 2011

Informacja (komentarz) na temat "Sekret" - Prawda czy takie tam ...? Cz.3 i ostatnia



Szanowni Czytelnicy mojego blogu


Ponieważ praca nad 3-cią częścią ww. artykułu, trwa już znacznie dłużej niż się tego spodziewałem podejmując ją, postanowiłem opublikować już wersję niepełną (roboczą) tego tekstu. Jest to taki mały eksperyment. Zainteresowani, będą mogli śledzić etapy powstawania tego artykułu i pomyśleć nad jego przesłaniem, a nawet spróbować już niektórych metod, zanim jeszcze całość zostanie ukończona.
Część, którą już zamieściłem może jeszcze podlegać pewnym zmianom, ale w swym zasadniczym kształcie już raczej się nie zmieni.
Pozostałe fragmenty (oceniam, że stanowią jakieś 25-40%) wymagają jeszcze sporo pracy i przemyśleń, a więc nie nadają się jeszcze do upublicznienia.


Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu, i że już w tym roboczym tekście znajdziecie coś interesującego.


Namaste
Greg Ka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz